Och även annat ointressant..

2011-12-12

ANTM cycle 17 All-Stars

SPOILER ALERT!!!
Läs inte detta om du inte sett finalen.
 Då blir du bara arg på mig! 
SPOILER ALERT!!!
I warned you!











scrolla ner...






MKAY! Här kommer det!
I det programmet som sändes så vinner Lisa, Innan hon announcas som vinnare så är dom helt plötsligt tillbaka i LA och berättar att Angelea blivit diskvalificerad. Men inte varför.

Angelea blev Top 3 och då skrev hon vilka som blivit det på sin personliga Facebook. Det är emot deras kontrakt. När hon sedan vann (JA, hon vann egentligen... fyfan vad idiotiskt) så postade hon även detta på sin Facebook. Detta är ju SJUKT emot reglerna! Så Hon blev diskad och dem var tvungna att spela in en ny final där Lisa koras. Anledningen till varför ingen verkar nervös eller Lisa inte verkar sådär superduperglad är för att båda ju blivit av med titeln innan. Haha. Stackarna.
Detta bevisar ju bara vilket enormt pucko denna Angelea är. Hon är ingen modell och hon är dryg och kan nu tydligen inte hålla sin mun stängd heller.

Jag blev lite irriterad för jag brukar bli rörd över finalen men inte fan blev jag det nu. Allt kändes spelat.. och det var det ju också.

Over and out.

1 kommentar:

  1. Jag blev också helt paff! Men å andra sidan så gillar jag Lisa och tycker hon är en värdig vinnare. Jag fattar inte att Angelea ens kom till topp 3, Dominique eller Laura var så mycket bättre än henne.
    Well, hela All Star-grejen kändes lite fjantig och överdriven, men det var ju underhållande :P

    SvaraRadera