Och även annat ointressant..

2011-12-14

Bear Grylls

Helow.



Igår hade jag aaaaastråkigt så tankade ett avsnitt av Man vs. Wild (Extrem Överlevnad). Jag kom ihåg att dem gjort avsnitt med kändisar som förljer med Bear på hans små äventyr. Visste att t.ex Jake Gyllenhaal var med en gång. MEN jag hittade inte det avsnittet, jag hittade ett lite bättre! :D
Will Ferrell med Bear Grylls i Norra Sverige :) I vinternadskapet i typ November månad.
Det var ganska kul. Dem skojade ganska mycket men jag kan tänka mig att Bear var ganska sur någora gånger på Will. Haha :P Han är van att köra sitt eget race och ta sig genom sina små hinder ganska snabbt så kommer en 100 kg lat Hollywoodkändis och ska göra samma sak. Oundvikligen tar det dubbelt så lång tid. MEN dem klarade sig ju :)
Nu vet jag att det inte är "på riktigt", men jag har inget emot det. Han visar ju hur man KAN göra i Worst Case scenarios liksom. Han är inte knäpp och självmordsbenägen som den andra idioten är. Jag förstår inte att folk inte fattar att det är skillnad. Det står ju till och med i början på Man vs. Wild att dem presenterar vissa situationer för Bear och att han har med sig ett team osv.

Jaja. Nu ska jag dra iväg på Arbetsintervju!
Wish me luuuuuuck!

Peace

[Oh yeah, did I mention the fact that Bear Grylls is hot like hell? Oh well. Now you know. Peace]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar