Och även annat ointressant..

2011-08-15

Dansfilmer...

Dansfilmer innehåller tre saker som gör att jag älskar dem. 
  • Agering
  • Musik
  • DANS!
Tittar på SYTYCD (har hela säsongen att se ;) är på avsnitt 13 nu ^^) och hör att Nigel säger att en TILL Step Up film kommer :) Hehehe! DET fick mig att koppla till hur mycket jag älskar Step Up och Step Up 2 The Streets. Så jag har bestämt mig för att titta på Step Up 3D idag. Men eftersom jag inte har 3D så blir det bara 3. (Avskyr 3D. AVSKYR det!)

Ehm. Jämfört med tidigare huvudroller måste jag säga att jag inte är särskilt imponerad av dessa. Gillar att Moose är med från tvåan.. Men den manliga huvudrollen ser ut som en typisk machowannabe och kvinnliga ser lite gammal ut. Aja, det är bara mitt intryck från trailern. Hur som helst får vi se vad jag tycker när jag ser den :) YEAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar