Och även annat ointressant..

2011-08-12

Välkommen!

Välkommen..
"som äger tillträde till något eller som önskas på en viss plats eller i en viss situation"- Wikitionary


Denna blogg tillägnas det stora som jag tror spelar en stor roll i allas våra liv - Böcker, Film, Serier och Musik.
Även spel och andra intressanta saker kommer dyka upp här.

Jag märker många saker när jag tittar på serier eller film, saker som är i bakgrunden eller någon som sägs som jag blir intresserad av. Så jag har faktiskt alltid velat ha någonstans att ventilera detta. Det är aldrig någon som är intresserad när jag försöker berätta för dem så.. Jag räknar inte med en massa besökare. Utan jag vill mest ventilera och ge lite tips och inspiration till dom få som förhoppningsvis kommer in här lite då och då.  :)



Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar